Sportivele lotului national de parasutism viziteaza Parlamentul Romaniei

Pe data de 21 mai 2011, Aeroclubul Romaniei si Red Bull Romania va organiza Cupa „Smaranda Braescu” la parasutism. Evenimentul marcheaza 114 ani de la nasterea primei parasutiste a Romaniei, recordmena nationala si mondiala. La aceasta competitie vor participa sportivele loturilor judetene de parasutism.

Pana sa inceapa competitia, sportivele noastre au vizitat Palatul Parlamentului…

Această prezentare necesită JavaScript.

Foto: Adi Buzan

Acest articol a fost publicat în Evenimente. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Sportivele lotului national de parasutism viziteaza Parlamentul Romaniei

  1. Tetei Cojocaru zice:

    HAI!!!
    Explicaţi disciplinat, ca în aviaţie.
    Cum a fost posibil un abordaj? Voi pe unde eraţi???
    Vedeţi voi? şi eu am forţat limite, dar am avut o limită…
    Găsiţi voi explicaţii credibile. dar până-una-alta aveţi 2 răniţi, Ziua, în Condiţii Meteorologice Normale….
    Ar trebui să vă felicitaţi că m-am pensionat. Oi fi eu paraşutist, dar dacă aş mai fi activat…, dacă aş fi participat la anchetă … până acum aveam deja 2-3-4 arestaţi…
    Poate ar trebui să mai renunţaţi la orgolii, să vă aşezaţi la discuţii sincere şi să stabiliţi reguli mai clare decât ale mele…
    Vă imaginaţi voi încredinţându-vă pe fiul meu, să-l „instruiţi” VOI ca să facă abordaj… Poate emigrând în Artica, pe planeta Marte, undeva unde nu v-aş putea „ajunge” imediat.
    Şi mai comentăm pe forumuri şi bloguri de întrebuinţările militare ale motoparapantei

Lasă un răspuns

